Saturday, March 24, 2012

notitle

有時候,你的一字一句,我都記者。不是因為什麽,因為我在乎你。請問你的是,你有沒有在乎過我呢?你有沒有站在我的立場為我想過呢?無論你幾時看到這個部落格,我也一樣想要你知道。我所有的心聲。我想問的是,請問,你還記得我們開始的日期嗎,請問,我們之間的一百天的日期是多少,請問,你對我說過的承諾你還記得多少,請問,你還愛我嗎......我有時會會想,其實我們之間的感情是不是該停止了,我們是不是該不要錯下去了。一開始我們就是個未知數,我和你,兩個人,就這樣一起走過那些未知數,甚至是我們的一百天。愛你就像我的日常生活中理所當然的事一樣,每天每天都在愛你。而你,對我是怎樣的心情,我完全不了解,我想要你能夠明白我,有時候,我只不過是想要你的諒解。我體諒你,和你糾纏在說不清楚的關系。你知道嗎,我感覺我就好像備胎一樣,在你需要的時候,就能夠隨時找到我,然後我們又在那種不清不楚的關系度過一段日子。然後,我們又恢複了以往的陌生 ,就像我們之前所有的是一場夢。幾次了。


I understand you need freedom, need have your own time. I understand, really. But please, if really didn't love me at all , don't say love me again. I tired being hurt by you. I don't know what's your LOVE stand for! Your love is really so ridiculous, it just like a joke, like a dream. I'm not the cinderella, and I don't want be that, everything I want is a real and true and touch my heart , LOVE. I'm admit I'm selfish on love! Yea! I'm selfish, but who else isn't it ? Love is just like this , BLIND IT AT ALL. Did you ever feel how much I do love you? How much do I fall for you? Damn!! If you know you won't leave me alone now. How stupid am I. Haha.

Love me, please use your true heart, I'm so selfish , I want all of your heart.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment